Soalan Lazim
Hubungi Kami
Aduan dan Maklum Balas
Peta Laman

Jabatan Perbendaharaan

Bertanggungjawab Mengurus Aspek-Aspek Kewangan Meliputi Perancangan, Belanjawan, Pungutan Hasil Dan Tunggakan, Perakaunan, Pembayaran Dan Lain-Lain Yang Berkaitan Dengan Kewangan.

Fungsi Jabatan Perbendaharaan

  • Penyediaan Belanjawan
  • Penyediaan Penyata Kewangan
  • Mengurus Aliran Tunai
  • Kutipan Hasil Dan Bayaran

Waktu Berurusan Di Kaunter

Kaunter Pejabat Utama

  • Isnin Hingga Jumaat
  • 8.00 Pagi - 4.30 Petang

Kaunter Pandu Lalu

  • Isnin Hingga Jumaat
  • 8.30 Pagi - 1.00 Tengahari

Kaunter Pasar Awam Batu Gajah

  • Sabtu (Minggu Pertama dan Keempat)
  • 8.30 Pagi - 1.00 Tengahari

Ahad Dan Cuti Umum

  • Tutup

Kaedah Pembayaran

  • Plug N Pay
  • Pembayaran Di Kaunter Bank Rakyat Dan Secara Atas Talian (Online).
  • Kaunter Cawangan Di Laman Local Agenda 21.
  • Pembayaran Melaui Epbt Online.
  • Pembayaran Boleh Dibuat Dimana-Mana Kaunter Majlis Bandaraya/Majlis Perbandaran/Majlis Daerah Di Negeri Perak Darul Ridzuan.
  • Pembayaran Melalui Maybank2u.Com
  • Pembayaran Melalui Cek Atau Kiriman Wang Hendaklah Dibuat Atas Nama Majlis Daerah Batu Gajah.
  • Pembayaran Melalui Kad Kredit Hanya Boleh Dibuat Di Kaunter Pejabat Majlis Daerah Batu Gajah Sahaja.
  • Pembayaran Juga Boleh Dibuat Di Kaunter Pos Malaysia Bhd. Di Seluruh Negeri Perak Dan Melalui Pos Online.
  • Utama
  • Jabatan Perbendaharaan
mygov
mampu
mdec
mdec
mof
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Hakcipta Terpelihara © 2024 Majlis Daerah Batu Gajah . Kemaskini : 10/07/24 • Jumlah Pelawat : 21286962