Unit Korporat & Perhubungan Awam
Fungsi Dan Peranan Unit Korporat & Perhubungan Awam
Menyelaras Dan Menjawab Aduan Awam Selaras Dengan Pkpa Bil.1/2009 Dan Mengikut Prosedur Pengurusan Aduan Pelanggan Dalam MS ISO 9001:2008;
Menyelaras Program Pembasmian Kemiskinan Bandar Bersama Agensi Kerajaan Yang Lain;
Bertanggungjawab Mengatur Promosi Yang Komprehensif Bagi Produk Pelancongan Yang Terdapat Di Dalam Kawasan Pentadbiran MDBG;
Bertanggungjawab Bagi Hal Ehwal Komuniti Seperti Jawatankuasa Penduduk, Local Agenda 21;
Bertanggungjawab Menyediakan Teks Ucapan Yang Dipertua Bagi Setiap Program Atau Acara Rasmi;
Bertanggungjawab Dalam Mengatur Dan Menyelaras Lawatan-Lawatan Rasmi Yang Dipertua, Ahli Majlis Dan Anggota Ke Dalam Dan Luar Negeri.